Klacht over dienstverlening
Van complimenten kunnen wij leren. En ook van 'hoe het beter kan'. Wij horen dit graag van u. Alvast bedankt voor de moeite!
Wilt u ons complimenteren? Maak dan gebruik van ons contactformulier.
Niet tevreden? Meld uw klacht bij ons.
U woont graag in een prettige en goed onderhouden woning. En u wordt graag snel en goed geholpen. Dat begrijpen wij. Daar doen wij ook onze uiterste best voor. Maar natuurlijk kan er altijd iets mis gaan. Met een klacht laat u ons weten dat u ontevreden bent. Bent u niet tevreden? Laat het ons dan weten. Wij lossen het graag op.
Gaat het bijvoorbeeld om een reparatie of onderhoud dat niet goed is uitgevoerd?
Neem dan contact op met onze reparatielijn. Na een gesprek kan er vaak al veel opgelost worden. Ervaart u een probleem met een medewerker? Ga dan nog een keer in gesprek om de problemen op te lossen.
Bent u het niet eens met de geldende regels over het toewijzen van een woning?
Of met de toewijzing van een woning? Dan kunt u uw klacht mailen naar de klachtencommissie Wonen. Kijk onderaan deze pagina voor meer informatie.
Een klacht? Wend u tot onze klachtencoördinator
Is uw reparatieverzoek na herhaalde meldingen en werkzaamheden niet opgelost? Of bent u ontevreden over de wijze waarop u behandeld bent en komt u er samen niet uit? Dan kunt u een klacht indienen met behulp van het klachtenformulier.
Om uw klacht in behandeling te nemen, gaan we er vanuit dat u daarover al contact heeft gehad met de verantwoordelijke medewerker(s) en dit niet tot een oplossing heeft geleid. Omschrijf uw klacht zo duidelijk en volledig mogelijk. Onze klachtencoördinator neemt dan contact met u op en probeert het probleem zo goed en snel mogelijk op te lossen.
Klachtencommissie Wonen voor als u niet tevreden bent met de afhandeling
Bent u alsnog niet tevreden met de afhandeling van de klacht door WYwonen? Dan kunt u zich wenden tot de Klachtencommissie Wonen. Dit is een onafhankelijke instantie die beoordeelt of de corporatie in de voorgelegde situatie goed heeft gehandeld. Deze commissie neemt uw klacht pas in behandeling als u er met WYwonen niet uitkomt.
Lees het reglement door voor meer informatie over de behandeling van uw klacht.
Klacht versturen
Stuur hiervoor een brief naar de Klachtencommissie Wonen, of gebruik onderstaand klachtenformulier. Het is belangrijk dat u uw klacht zo duidelijk mogelijk omschrijft.
Het adres van de Klachtencommissie is Postbus 1107, 2302 BC in Leiden. U kunt uw klacht ook per e-mail sturen naar: klachtencommissiewonen@gmail.com.
Folder Klachtencommissie Wonen