Onderhoud & service
Als in uw woning iets gerepareerd moet worden kunt u uw reparatieverzoek online doorgeven via het formulier. U kunt uw reparatieverzoek ook telefonisch doorgeven. Daarvoor zijn we dagelijks van 8.00 tot 12.00 uur bereikbaar op (071) 310 15 90.
Heeft u een andere vraag? Klik via de links hiernaast op het onderwerp voor meer informatie.
Spoedeisende reparatieverzoeken
Voor spoedeisende reparatieverzoeken zijn wij 24 uur per dag bereikbaar via telefoonnummer (071) 331 50 00. Buiten kantoortijden wordt u te woord gestaan door onze antwoordservice die, indien nodig, een bedrijf inschakelt om het probleem op te lossen. Bij niet-spoedeisende meldingen wordt u gevraagd om uw melding tijdens kantooruren door te geven aan WYwonen.
Waaraan kunt u denken bij een spoedeisende melding:
- een ernstige lekkage
- een gesprongen waterleiding
- een glasbreuk of andere zaken die de veiligheid in gevaar kunnen brengen.
Direct contact opnemen met onderhoudsbedrijf
In een aantal gevallen kunt u zelf direct contact opnemen met het bedrijf waar wij een onderhoudscontract mee hebben. Dit geldt bijvoorbeeld voor een storing aan de lift of CV, zie daarvoor ook de stickers die op die plekken aanwezig zijn.
Warm water en verwarming
Woont u in Kaag & Braassem of Oegstgeest? Dan kunt u zelf contact opnemen met Feenstra 088 845 50 00.
Woont u in Hazerswoude-Dorp, Hazerswoude-Rijndijk, Koudekerk a/d Rijn of Benthuizen? Neem dan contact op met Lievers (070) 386 12 14.
Gebroken ruit
Woont u in Kaag & Braassem of Oegstgeest? Dan kunt u zelf contact opnemen met: Van Muiden (071) 522 34 39.
Woont u in Hazerswoude-Dorp, Hazerswoude-Rijndijk, Koudekerk a/d Rijn of Benthuizen? Neem dan contact op met de reparatielijn (071) 310 15 90.
Rioolverstopping
Bij een verstopping in de onderstaande plaatsen, neem contact op met Riool.nl (071) 522 26 88.
- Oegstgeest
- Hazerswoude-Rijndijk
- Hazerswoude-Dorp
- Koudekerk aan Rijn
- Benthuizen
Bij een verstopping in de onderstaande plaatsen, neem contact op met RRS (070) 0800-099 13 13.
- Roelofarendsveen
- Oude Wetering
- Nieuwe Wetering
- Rijpwetering
- Oud Ade
Schoonmaak
Is de entree, het trappenhuis of een andere algemene ruimte vuil, neemt u dan contact op met WYwonen op (071) 331 50 00.
Verlichting
Is er in de algemene ruimte of op de galerij verlichting die stuk is, neemt u dan contact op met de reparatielijn (071) 310 15 90.
Ongedierte in algemene ruimte
Heeft u last van ratten, muizen, bijen, wespen of ander ongedierte in de algemene ruimte(s), neemt u dan contact op met de reparatielijn (071) 310 15 90.
Aanvragen dubbelglas
Uw woning is wellicht nog niet (geheel) voorzien van dubbelglas. Op uw verzoek plaatsen wij dubbelglas in de vertrekken waar u dat wilt. De kosten berekenen we door in de huur. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier.
Aanvragen centrale verwarming
Als uw woning nog geen centrale verwarming heeft, brengen wij die op uw verzoek graag aan. De kosten berekenen we door in de huur. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier.